תהליך מובנה להנעת צמיחה מתוך הארגון:

זיהוי הבעיות וניסוח האתגר, ביחד עם הרכבה נכונה של תהליכים אינטגרלים יעילים,
יגמישו את הארגון ויאפשרו הזדמנות עסקית אשר תופיע כתוצר לוואי של התהליך.

מסלול הצמיחה העסקית

יותר קל ונכון להניע שינוי יזום ומתוכנן לצמיחה אל-עבר הזדמנות,
מלהגיב בזמן אמת לשינויים כאילוץ המחייב פתרונות לטווח קצר ומיידי

אנו מציעים תהליך המבוסס על מתודות אקדמיות מובילות לריפוי ולצמיחה ארגונית, (של פרופ' אדיג'ס ואחרים). תהליך בדוק מבוסס מציאות מחקרית של חברות שעשו מינוף וזינוק לאורך זמן, בעולם העסקים הבינלאומי (כגון ג'ים קולינס ואחרים).

מתודות המאפשרות פריצת דרך אסטרטגית לצמיחה מחודשת מתוך הקיים, מסלול הממפה את האתגרים העסקיים, התהליכים הקיימים, הבעיות והפתרונות בארגון – ומציע אסטרטגיית צמיחה מחודשת.
זאת, בתהליך בירור המגמיש את הארגון ומכין אותו (אנשים ותשתית) לעבודה יעילה יותר שתאפשר את מימוש ההזדמנות, לכשזו תופיע – בסוף התהליך.

תוכן המתודות (מושגים והגדרות) מותאמים לארגון בתהליך תפירה אישית בהתבסס על התוכן הארגוני שלו, תהליך המאפשר לזהות ולפרק אתגרים לבעיה ולמרכיבים (תהליכים ואובייקטים) בודדים, תוך הסתכלות על הבעיה כאתגר המעקב הזדמנות.

מותאם למציאות בשטח

המסלול מתאים עצמו למציאות העסקית בשטח, (מעסק קטן בינוני ועד ארגון/חברה) ומייצר לשותפים בתהליך תובנות מיידיות לשינוי אפשרי בשטח, ברמה האישית והסביבתית.
תוצרי חבילת הייעוץ הם תוכן ארגוני כמפת דרכים המציגה מסלול "מסומן" במשימות, יעדים: עוגנים לטווח מיידי, יתדות לטווח בינוני, חכה לטווח ארוך.

מינוף מהקיים

נגיעה מכוונת בליבת העשייה העסקית:
תהליך יסודי של בחינת המצאות בהתאמה לטכניקת מינוף המבוססת על מחקרו של ג'ים קולינס (מטוב למצויין) ומטפל בלב ליבה של העשייה העסקית.
בשלבים המוקדמים מזהים, מנסחים, מגדירים ותוחמים את "הבעיות" בסדר לוגי של עשייה וחשיבות כך, שניתן יהיה לזהות ולהרכיב את האתגר הכולל, וומנו לנסח את ההזדמנות באופן שכלתני, (תוך הבנת הפער בין המצוי/רצוי, והשינוי הנדרש ברמת המחשבה, עשייה, התנהלות אל-עבר מימוש החזון.

פתרונות ותוצרים המוטמעים בתהליך של למידה

השינוי מתחיל מבפנים – אנו מלווים את הארגון ויוצקים את התוכן "האסטרטגי" לתבניות המניעות ומגדירות את תהליך יצירת הערך הארגוני.
מהפעולה היום (האפקטיבית/יעילה) דרך תוכנית אסטרטגית שיווקית למחר: מאסטרטגיית צמיחה חדשה להגדלת פלח שוק קיים, או יצירת פלח שוק חדש; ועד – השקה של מוצר חדש או מחודש בהתאם לתוכן הארגוני החדש. לצורך מינוף, אנו יוצרים וממציאים שינויים ומוצרים חדשים המתכללים את השינוי המוקש בתוכנית מהמצוי לרצוי, בשילוב תהליך לימוד והטמעה ייחודי המאפשר מימוש הצמיחה והגידול, ויצירת שינוי לטובה, מהיום למחר.

כלים ליישום לעכשיו ומיד

תכנים המניעים להתייעלות וצמיחה אישית מהיום למחר:
התכנים מעולם הצמיחה האישי-עסקי ארגונים משלבים ידע רב והתנסות עם כלי הנעה, שינוי ואימון אישי.

הלבשת מתודות אקדמיות על המציאות הארגונית
המסרים והסיפור הכולל מולבשים על המציאות המשלבת בין עבודה/פרנסה לבין הצורך האנושי להניע עצמנו מתוך תחושת הנאה ושליחות כוללת, כאשר הארגון מספק את התשתית, את הכלים ואת המסלול – החזון המשותף.

התאמת תכנים לשפת הארגון

התאמת הרצאות, תכנים ותוכן לכל ארגון בהתאמה:
את התוכן ניתן להתאים לכל ארגון, בפגישה מקדימה עם מנהל החברה/ארגון ומיפוי ארגוני כולל, שסופו הצפת כותרות ותכנים והתאמת התוכן לתשתיות ולמגבלות הקיימות.

תכנים ולימוד המותאם לשפה הארגונית:
ההרצאה, התוכן יקבל צורה "וטעם" ארגוני-אישי, שלא ניתן יהיה להתעלם או לבטלו. זו תהא השפעה ברורה לכול עובדי הארגון והיא תבוא לידי ביטוי גם מחוצה לו – בתוכן השיווקי והאסטרטגי – (מי אנחנו, מה מלכד אותנו, ולאן אנו שואפים להגיע מבחינה ארגונית ועסקית).

שכנוע לוגי לשינוי ממחר

תהליך שכנוע מהשכל המשלב שיח פתוח לתובנות אישיות:
הרצאות אקדמיות המלכדת ומערבת את השותפים בשיח המשלב בין צמיחה אישית- עצמית בתפקיד, (מרמת העשייה היום-יומית ועד הבחיים בכלל), באינטגרציה (תיכלול) עם הצמיחה של הארגון העסקי.
תהליך לימוד מפרה ותורם מהיום למחר
תהליך הלימוד מורכב ממסרים (המומחשים בצורה ויזואלית/גרפית) ומשיח פתוח ודינמי. שיח המשלב בין דוגמאות מהיום-יום: התפקיד האישי, הצמיחה האישית, והצמיחה הכוללת של האנשים המרכיבים את "הארגון".

צור קשר


 מבקש לקבל מידע ועדכונים

שדה לצמיחה אישית-עסקית.
טל: Tel: +972-8-6767200
פקס: Fax:+972-8-6767300
מייל: kobi@sadeh.co.il