צמיחה אינטגרלית

חזון שדה לצמיחה אינטגרלית:

לאפשר ולהניע צמיחה אינטגרלית: אישית-עסקית-חברתית.

לעודד את היחיד במסע אל המודעות האישית, כדרך למימוש היעוד האישי והחברתי הכולל.

ערכים:

הערכים שלנו הם האופן שבו אנו עושים את היום-יום שלנו.
הערכים שלנו הם מה שמשותף לנו כקבוצה וכחברה עסקית השואפת לממש חזון גדול מאיתנו. הערכים שלנו מאפשרים לנו להפריד בין העבודה והעסקים,
לבין מי שאנחנו שואפים להיות.

כיבוד השונה וקבלתו

לכבד את השונה ולקבל אותו כמות שהוא:
לדעת ולחיות את התובנה כי השונה הוא השיקוף שלנו לפחדים שלנו, הדרך בה נתייחס ונקבל את השונה היא הדרך בה נקבל את הכשלונות והפחדים שלנו.
לדעת כי החברה ככלל (החברה העסקית, כללית) נמדדת בהתייחסות שלה לשונה, לחלש ולמאותגרים שבינינו. תפקיד החברה הינו ללכד ולחבר בין הפרט לבין ערך החיים והצמיחה המשותף לכולנו כבני-אדם.
לדעת ולהיות כנים עם עצמנו: כולנו מאותגרים. כולנו עוברים שיעורים. כולנו לומדים מטעויות. החכמה היא לצמוח יחד, ולא לחזור על טעויות.

כוונה, מחשבה, דיבור ועשייה טובה

כוונה – מחשבה – דיבור – מעשה:
להתייחס בחרדת קודש למחשבות שלנו, לדיבורים שלנו ולמעשים שלנו; שהרי ככלות הכל – הם מה שמגדיר אותנו ועושה אותנו מי שאנחנו לאורך זמן.
להתמקד ביצירת כוונה טובה ולסלק מחשבות זרות ופגומות, כדי לקבל על-מנת להשפיע לטובה; לעודד לימוד אישי והשתפרות תמידית מתוך הימנעות מגאווה הממלאת אגו אישי פרטי והחוסמת כל תהליך לימוד והשתפרות.

הקשבה מאפשרת לימוד

לעודד הקשבה מאפשרת לימוד וצמיחה:
להקשיב לאחר מתוך כוונה ללמוד ממנו, לאפשר צמיחה משותפת מתוך התוכן השונה, מתוך התוכן המשותף ומתוך התובנות החדשות המתרחשות בשילוב של התוכן המתכלל את הדעות השונות. להרגיש את ההתנגדות לתוכן השונה של האחר, להיכנע לתחושה. להקשיב גם אין הסכמה. לברור מתוך התוכן. מתוך האי ההסכמה את המשפט/מילה אליה ניתן להתחבר ומשם לצמוח – יחדיו.

ללא שיפוט, השוואה או ביקורת

צמיחה אישית היא אישית ולא ניתנת להבנה:
לדעת כי כל אחד צומח בדרכו שלו, עובר את השיעורים הפרטיים שלו, גדל במציאות אחרת, קיבל את מהות החיים אחרת, ובהתאם לכך – נאלץ להתמודד עם חייו.
לכבר את ההתמודדות שלו. ללא שיפוט, בקרה או חוות דעה. אינך יודע דבר על האחר.
אינך יכול לשפוט את האחר עד שתגיע למקומו, ואינך יכול להגיע למקומו כי מקומו שלו הוא בהרגשתו. בפחדיו, בשאיפותיו וביכולות, בכישורים ובכישון שלו.

ולא לפחד כלל

והעיקר לא לפחד כלל:
להרבות באהבת חינם מתוך מטרה אישית "אגואיסטית" לברוח מהפחד. לעולם לא לרכל מאחורי הגב ולהגיע ללשון הרע ההורסת ומשמידה כל חלקה טובה בנפשנו.
לא לפחד כלל – השיעורים הפרטיים שלנו, ההתנגדויות, הקשיים והכישלונות באים כדי לכוון אותנו וללמד אותנו את הדרך המתאימה ביותר לנו. זו הדרך שלנו לצמוח, וכל עוד נחשוב ונעשה טוב – לעולם לא ניפגע באחר, ונאפשר לו לצמוח… בדרכו שלו.

לשון הרע - לא מדבר אליי

לשון הרע – לא מדבר אליי:
לברוח כמו מאש שורפת מלשון ומרכילות. להימנע מדיבורי סרק שאין בהן תכלית חיובית לצמיחה שלנו ושל האחר (ואין דיבור לשון הרע על האחר מצמיח דבר למעט הרס וחורבן אישי שלנו). לכבד כל דעה. כל אמונה שהיא, גם אם בהבנתנו המוגבלת איננו יכולים להכיל, להסכים או לעודד אמונה שכזו. להבין כי לכל אדם – שיעור משלו, תכלית משלו, מסלול ומסע משלו. אין לנו אלה להשפיע לטובה. לאהוב את האחר בדגש על החושב אחרת מאיתנו.

משימות:

המשימות שלנו הם מה שאנו עושים בשגרת היום-יום.
הם המכוונים אותנו כקבוצה וכחברה עסקית, השואפת להפיץ, להשפיע ולממש את חזון הארגון. המשימות שלנו ממנפות את הפעילות העסקית, תוך שיפור המוצרים והשירותים אותם אנו מציעים ללקחות כאמצעי למימוש החזון.

פרסום והפצת תוכן בתקשורת

פרסום והוצאה לאור של תכנים מעולם הצמיחה האינטגרלית:
לאסוף, ללקט, ללמוד כל העת ולהנגיש תכנים ממחקרים ותורות קיימות מעולם הצמיחה האישית והארגונית.
לפרסם את התכנים, המחקרים והרעיונות במדיות הציבורית שלנו ולהפיצם ברשתות החברתיות, כדי לאפשר תהליך לימוד תמידי, המעודד סקרנות אישית וארגונית בהטמעת מתודולגיות צמיחה.
להוציא לאור ספרים, מחקרים ופרסומים המתכללים תוכן קיים, בשפה פשוטה, פופוליסטית ומשכנעת.

התאמת התוכן והמוצר לצורך עסקי

התאמת התכנים למציאות העסקית השואפת לרווח בכל תנאי, לאתגרים ולהתמודדיות של הארגונים והמנהלים:
להתגמש, להישתנות, ולהתאים את המוצרים בהיקף ובתוכן לארגון/חברה, למציאות ולאתגרים העסקיים-ארגוניים-חברתיים של המנהלים בשטח, הנמדדים קודם כל ברווחי הפירמה.
למכור לארגונים וחברות עסקיות פעילויות תוכן המעודדת צמיחה אישית-עסקית בהתאמה לתקציב ההדרכה הפנוי, לזמן ולפניות הארגונית לשינוי.

מיקסום ההפצה והשפעה בארגונים

להפיץ בארגונים גדולים, להשפיע ולגעת בכמה שיותר חברים:
לאתר חברות וארגונים גדולים, עם מנהלים בעלי יכולת השפעה, בעלי חזון אישי מעבר לעשייה העסקית.
מנהלים המודעים לכך כי הפעילות העסקית אותה הם מנהלים מטרתה בראש ובראשונה לייצר ערך לחברה (במשמעות הכפולה), לחברים ולשונה בחברה.
ערך המתורגם בסופו של דבר לצמיחה עסקית, גידול בנפח הפעילות, ברווחי החברה וברווחת העובדים, שביעות רצון הלקוחות והצרכנים.
לחבר בשיח והרצאות פנים-ארגוניות בין עקרונות הצמיחה האישית לבין העסק/ארגון עסקי כדי להניע צמיחה עסקית משולבת שתביא את החברה לרווחיות כלכלית ולצמיחה מאוזנת.

שילוב של תכנים עסקיים

שיווק לחברות וארגונים של מוצרי תוכן, לימוד והדרכה:
לשאוף להיכנס לכמה שיותר ארגונים גדולים, בהם ניתן להשפיע על יותר קהל; להדריך וללמד את קהל העובדים והמנהלים את עקרונות האינטגרציה העסקית כפועל המייצר צמיחה מאוזנת, כדי לעודד כוונה (תכלית), לאפשר גמישות מחשבתית בעשייה ובתהליכים, (יעילות).
להניע לשינוי ולעודד הישתנות שלנו כבני-אדם (אורגנים) במטרה ללמוד, להשתפר להתייעל, ולהתגמש כחלק ממהות החיים שלנו כבני אדם חושבים וצומחים למעלה וקדימה.

שיכנוע מנהלים דרך הצורך העסקי

שיכנוע בצורך בצמיחה אינטגרלית כאמצעי לרווח:
לשכנע באמצעות שימוש בתובנות "שכליות" המתבססות על מחקרים אקדמיים המוכחים כי צמיחה = השקעה לעתיד, התייעלות בתהליכים והגדלת רווחים.
לחבר בין "השכל" לבין הרגשת הפרט והצורך הפרטי למשמעות ותכלית מעבר לעשיית היום-יום, לייצר חיבור המניע לצמיחה אישית במקביל לצמיחה עסקית-חברתית כתלויים זה בזה.

איסוף מתעניינים ויצירת קהילה

איסוף מתעניינים וסקרנים ויצירת קהילה לומדת:
לאסוף מתעניינים רבים ככל האפשר ולהזמינם מידי עת לאירועים חברתיים, הרצאות פתוחות לקהל, כנסים מקצועיים, כינוסים ותערוכות שתכליתם להפיץ תורות ועקרונות צמיחה, לעודד ולהניע פרטיים, מנהלים וארגונים לצמיחה אישית אינטגרלית ולייצר קהילה של עסקים המעודדים, מניעים ומשכנעים אחרים בצורך לצמיחה.
להפיץ תכנים של אחרים העוסקים בצמיחה ובחיבור לאחר/חברה, ולהפיצם במדיה וברשתות החברתיות.
לעודד שיתופי פעולה בהפצת המסרים לקהילה – לאתר "במות" מתאימות להרצאות וחשיפה של התכנים למקסימום קהל/מתעניינים.

להשפיע לטובה, לשם שינוי אינטגרלי כולל.

צור קשר


 מבקש לקבל מידע ועדכונים

שדה לצמיחה אישית-עסקית.
טל: Tel: +972-8-6767200
פקס: Fax:+972-8-6767300
מייל: kobi@sadeh.co.il